Saturday 18 April 2015

On Grindr II Update!!!

OMG OMG OMG!!! 

Aku ada update berkenaan dengan kisah yang nombor 4 dalam entri aku sebelum ini berkenaan dengan P dan L..

Tadi aku mulakan sesi penyiasatan aku. Berbasi-basi. Dan tiba-tiba dia boleh pula buka bola tanggung. "I'm too busy unpacking."  

Boooooom!!! Tak perlu banyak tanya terus terjawab duhhh...


Perbualan-perbualan selepas itu tak perlulah aku dedah ya. Imaginasi sendiri sahaja apa lagi yang dia buat di sana.

Aku sangat serba salah nak bagitahu kepada L tentang perkara ini. Dia sangat fragile dan muda. Di tambah dengan kisah hidup dia yang super tragis, aku rasa pendedahan sebegini akan membawa lebih banyak keburukan kepadanya.

Kawan-kawan, apa yang aku perlu lakukan sekarang? Sangat serba salah.

p/s: Betul kata L, P sangat lovely dan charming. Ehhh


Regards,
ME

8 comments:

  1. Dah jadi penyiasat pulak sekarang..ekekeke...

    Kesian Mr.L

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamen, tapi I bukan story-teller yang hebat macam u. Semalam surprisingly I managed to talk to P, and he's freaking open about almost everything in his life.

      The saddest part was, he said that he's freaking SINGLE at the moment. I lost words as how should i explain to L.

      Delete
  2. Replies
    1. He will eventually know that, time will tell. Wish me the best, hopefully it will go as planned.

      Delete
    2. Btw Mr unknown, macam familiar pulak dengan kerusi tu. huuuu

      Delete
    3. HAHAHAHA familiar kah ?
      I visit that place. so snap la gambar di situ

      Delete
  3. Replies
    1. Shin, things are getting a bit more complicated at the moment. hmm, i akan cerita kat entri baru nanti ya....tunggu!!! hahah

      Delete