Tuesday 7 April 2015

Kembara 4: Senyuman Copenhagen

Perjalanan malam dari Oslo membawaku ke Copenhagen, melalui bandar Malmo.

Aku tidaklah begitu mencari sauna di sini kerana keletihan sudah mula menghisap semua tenagaku. Aku pun mengambil keputusan untuk tinggal di sebuah hostel di situ.

Pertama kali aku tidur dalam dormitori yang bersaiz 50 orang! Pelbagai jantina.

Pada malam kedua, aku berbasi-basi dengan rakan sebelahku. Orang Poland, sudah mengembara selama dua bulan. Scruffy! ouffff

Kami mula berbual-bual di birai katilku. Kemudia apabila lampu sudah dipadamkan oleh ahli yang lain, kami mengambil keputusan untuk berbual di luar.

Perbualan yang pada mulanya berkisar tentang kembara mula pergi kepada hal peribadi. Yada yada dia GAY! ahakssss

A night to remember. 

Apa-apa pun, selamat menjamu mata ya :D












Di sinilah terletaknya statue the Little Mermaid - pada masa ini 'dipinjamkan' ke World Expo di Shanghai.






4 comments:

  1. boleh plak di pinjam pinjam.. sibaek la boleh tanggal.. hmm lawa lawa gambo #terbaek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah shin, kind of funny sebab that skulpture diterbangkan khas ke China dan depa letak layar tu sebagai ganti. Boleh? hahaha

      Pic ni amik pakai kamera cikai je. huhu

      Delete
  2. bila laa agaknya aku nak jejak kaki kat europe..

    :tengokdompet:

    ReplyDelete
  3. ala, nape cerita ringkas sgt...
    cerita la banyak lagi...

    ReplyDelete